page_banner

News

Cumu sceglie u saccu di caffè di l'orechja appesa

A più grande differenza trà u saccu di caffè di l'orechja appesa è u caffè istantaneu hè chì l'internu di u saccu di filtru di caffè hè "polvere di caffè macinata da chicchi di caffè freschi".Siccomu si tratta di grani di cafè freschi, inevitabbilmente portarà à una perdita lenta di sapori cù u tempu.

1 、 Fighjate à a data di pruduzzione

In generale, u megliu tempu per beie un filtru di caffè di l'orechja appesa hè in 2 settimane da a data di produzzione.Ancu s'è ogni marca scriverà una durata di conservazione di 6 - 18 mesi, questu hè solu a vita di conservazione.Dopu avè apertu l'imballaggio di Coffee Drip Bag, i sacchetti chì superanu un mesi ponu ovviamente odore stale.Baristi o amanti sperimentati ponu ancu ghjudicà quantu tempu u caffè hè statu guardatu da l'odore.

2. Fighjate à i metudi di preservazione

Certi marchi cù una forza tecnica matura ritardanu a perdita di u sapori per riempimentu di nitrogenu, chì pò generalmente allargà u megliu tempu di beie da 2 settimane à 1 mese.

In siconda, se u materiale di imballaggio esterno hè un fogliu d'aluminiu grossu (riferite à l'imballaggio di patatine fritte), pò ancu ottene una capacità di conservazione fresca megliu cà a carta kraft.

3. Evitate l'acquistu di sacchetti di caffè super multi goccia in una volta per l'usu di a famiglia.

Sapemu chì più cumprà à tempu, u prezzu di unità hè più bassu. Cumprate solu una mansa di sacchetti di l'orechja cù u listessu sapori prima di truvà prudutti adattati per u vostru gustu, è s'ellu vi piace o micca hè un prublema.

Ricurdativi di ciò chì aghju dettu prima?I sacchetti d'orecchi freschi sò i primi.

U pacchettu di desideri pò applicà a bona qualità di u saccu di filtru di l'orechja appesa, u materiale hè di qualità alimentaria è di alta densità, chì pò filtrà efficacemente a polvera fina, rende tuttu u liquidu di caffè più pulito.Senza adesivo, senza odore, senza precipitazione, addensatu è densificatu, Durezza elevata, tazza stabile appesa.

Imballaggio di caffè filtru
Sacchetti di caffè filtru
Poche à goutte

Tempu di pubblicazione: 10-10-2022