page_banner

News

Qualcosa chì duvete sapè nantu à a goccia di u saccu di caffè

Dopu avè bevutu assai caffè, scopre di colpu perchè ci hè una grande differenza trà u gustu di u stessu fagiolu quandu u beie in una buttega di caffè è quandu fate unsaccu di caffè goccia in casa?

1.See grinding degree

U gradu di macinazione di cafè in polvere in a goccia di u saccu di caffè pò determinà l'efficienza di estrazione di u caffè.U più grossu u cafè in polvere, più bassa l'efficienza di estrazione, è viceversa.

Ma a dimensione di cafè in polvere in u saccu di caffè goccia hà ancu una differenza.U polveru di caffè troppu grossu porta à l'estrazione insufficiente, è si sente cum'è acqua potabile.À u cuntrariu, u polveru di cafè troppu fine porta à l'estrazione eccessiva, chì farà u cafè di goccia difficiuli di inghiottirà.

Ùn ci hè manera di ghjudicà accuratamente stu puntu prima di a prima compra.Pudete solu fighjà a valutazione di l'altri cumpratorio pruvate à cumprà menu.

Sac à goutte à café 1
Sac à goutte à café 2

2. Fighjate à a carta di filtru

Filtru di carta hè veramente un fattore chì hè faciule da esse ignoratu.Pò esse divisu in dui aspetti: "l'odore" è "l'acqua liscia".

Se a qualità di a carta di filtruùn hè micca assai bonu, ci sarà un gran "gustu" in u caffè.Questu hè di solitu ciò chì ùn vulemu micca, è a manera di evitari hè ancu assai simplice, solu cumprà una grande marca affidativa.

Per d 'altra banda, a "liscia di l'acqua".Se l'acqua ùn hè micca liscia, portarà à un longu tempu per aspittà per a seconda iniezione d'acqua dopu à l'iniezione di l'acqua.A perdita di tempu ùn pò esse u prublema più grande.L'eccessivu di immersione porta ancu à l'estrazione eccessiva.À u cuntrariu, se l'acqua hè troppu liscia, pò purtà à l'estrazione insufficiente.

Questu hè u listessu cum'è sopra.Ùn ci hè manera di ghjudicà accuratamente prima di a prima compra.Pudete solu fighjà u spettaculu di u venditore o pruvate à cumprà menu.

3. Prestate attenzione à a temperatura di l'acqua quandu bolle

Questu ùn hè micca un puntu di cunniscenza di shopping, ma hè un fattore maiò chì afecta u gustu di i sacchetti di l'orechja.

In generale, più a temperatura di l'acqua d'estrazione hè più alta, u più amaru serà, è più bassa a temperatura di l'acqua, u più acidu serà.In fatti, ancu dopu à a fine di l'estrazione, u liquidu di caffè pruducerà sempre un cambiamentu di gustu cuntinuu cù a diminuzione di a temperatura.

A prossima volta pudete pruvà cumu u gustu cambia quandu a temperatura cade à 50, 40, 30 è 20 gradi dopu l'estrazione.

Sac à goutte à café

Tempu di Postu: Feb-24-2023