page_banner

News

I novi sacchetti di tè in fibra di mais PLA offrenu una soluzione ecologica

Cume più persone diventanu cuscenti di l'impattu ambientale di i prudutti di plastica unicu, e cumpagnie esploranu alternative ecologiche.Una tale alternativa hè a borsa di tè in fibra di granu PLA, chì offre una suluzione biodegradable è compostable per l'amatori di tè.

PLA, o l'acidu polilatticu, hè un materiale biodegradable è compostable fattu da amido di granu.Quandu hè cumminatu cù a fibra di granu, crea un saccu di tè chì pò esse disposti in modu sicuru in un compost bin o un stabilimentu di compostu industriale.

Parechje cumpagnie di tè sò avà offreBustine di tè in fibra di mais PLAcum'è una alternativa à i sacchetti di tè di carta tradiziunali, chì ponu cuntene plastica è piglianu anni per scumpressà in i discaricamenti.I novi sacchetti di tè sò ancu liberi di bleach è altri sustanzi chimichi dannosi, facendu una opzione più sana per i bevitori di tè.

FIBRA DI CORN
bustina di tè in rete di cornfiber

"Semu entusiasti di offre à i nostri clienti una soluzione ecologica per i so bisogni di tè", dice John Doe, CEO di una cumpagnia di tè chì hà recentemente cambiatu à i sacchetti di tè in fibra di granu PLA."Credemu chì ogni picculu cambiamentu chì facemu pò avè un grande impattu annantu à l'ambiente, è simu fieri di fà a nostra parte".

U novubustine di tèanu ricevutu feedback pusitivu da i clienti, chì apprezzanu l'aspettu ecologicu di u pruduttu.Cù più cumpagnie chì passanu à i sacchetti di tè in fibra di granu PLA, hè chjaru chì a dumanda di prudutti sostenibili è ecològichi hè in crescita.

Allora a prossima volta chì preparassi una tazza di tè, pensate à aduprà una borsa di tè in fibra di granu PLA.Hè un picculu passu versu un futuru più verde.


Postu tempu: Apr-07-2023