page_banner

News

A Differenza trà u Cafè Artigianu è u Caffè à l'Orechja Pendente

1. U caffè artighjanali richiede assai equipamentu di birra, è esige una sperienza qualificata è una ricca cunniscenza di u caffè.Cafè à l'orechja appesasalva assai passi di fermentazione.

2. Ci sò troppu dispusitivi di birra caffè fatti a manu, chì ùn hè micca còmuda à purtà fora, mentri lusaccu di caffè orechjahè ligera è còmuda, chì hè cunvene per portà quandu esce.

3. U tempu di fermentazione hè diversu.U tempu di preparazione di u caffè di l'orechja appesa hè di circa 4 minuti, è quellu di u caffè cù e mani hè in 2 minuti.

4. U periodu di degustazione di u cafè di l'orechja appiccicata hè più cortu di quellu di i grani di cafè cù e mani, perchè l'area di cuntattu cù l'aria dopu a macinazione in polvere di caffè aumenta ancu, è l'aroma di u caffè pò facilmente scappà, affettendu u gustu.

cafè à l'orechja appesa
cafè à l'arechja appesa2

Almenu i macinini di caffè è l'estrattori di caffè sò necessarii per macinà u caffè, mentre chì u caffè cù l'arechje hà solu bisognu di una pignatta d'acqua calda.In ogni casu, i grani di caffè sò assai faciuli di reagisce cù l'aria, vale à dì l'ossidazione.I grani di caffè macinati in polvere fine sò più propensi à l'ossidazione, perchè l'area di a superficia hè assai aumentata, è l'ossidazione porta à a fuga di u gustu di u caffè è a perdita di u gustu di u caffè.Dunque, da a perspettiva di a freschezza, u caffè frescu macinatu deve esse megliu cà u caffè di l'orechja appesa.Cù i stessi fasgioli è e stesse cundizioni d'estrazione, u caffè frescu macinatu avarà un sapori un pocu megliu cà u caffè di l'orechja appesa.In quantu à l'aroma seccu, l'aroma umitu, u gustu è u retrogustu, hè megliu cà u caffè di l'orechja.


Tempu di Postu: Mar-14-2023